2016. okt. 15.

BeautyGirl by, Dorcsika

Sziasztok!
Egy szokásosnál is hosszabb hetet zártunk és a gondolat, hogy holnap már vasárnap kicsit sem tetszik. Mármint, olyan érzésem van, mintha nem is lenne hétvége és mielőtt bármit is csinálhatnánk már mehetünk is suliba. Ti is hasonlóan éreztek?
Arra gondoltam, hogy ma megosztok veletek pár terméket, amit még augusztus végén vettem és azóta használom őket. Remélem hasznosnak bizonyul a bejegyzés és ha ti is használtátok már valamelyiket osszátok meg róla a véleményeteket!

További szép hétvégét mindenkinek!

Hatalmas ölelés és millió kiss, Dorcsika


Termékleírás:
A Dove Rich Nourishment krém tápláló összetevőkkel és aktív hidratálókkal gondoskodik a puha és ápolt bőrről tetőtől-talpig. Bőrgyógyászatilag tesztelt.
Véleményem: Szerettem volna egy jó minőségű kézkrémet, ami nem 'folyós' és hamar beszívja a bőröm. Nem szeretem ha 5-10 perc után is érzem, hogy hol kentem be a kezem, így arra gondoltam, hogy kipróbálom a Dove termékcsalád krémjét és szerencsére nem kellett csalódnom, mert már első használat után tudtam, hogy remekül megleszünk a továbbiakban is. Az illata nagyon tartós, hisz itthon 7 óra körül bekenem a karom és délután 4-ig még mindig érezhető az illata. Kicsit zsírós tapintású, de könnyen beszívja a bőröm és nagyszerű hidratáló hatása miatt nem engedi, hogy kiszáradjon a bőröm. Tekintve, hogy én naponta használom, így az idő múlásával jócskán megfogyott a tégelyben lévő krém, ezért negatívumként a mennyiségét hoznám fel.

Az egyik az enyém
a másik a barátnőmé!
Termékleírás: A Balea Soft and Clear Anti Pickel egy antibakteriális hatású gél, ami azonnali segítséget biztosít a pattanások ellen.
Véleményem: Utána néztem és ez a pattanás elleni gél kapott már hideget és meleget egyaránt, ezért a dm-ben járva arra a döntésre jutottam, hogy én is kipróbálom. A megtisztított arcomra szoktam felvinni ezt a színtelen gélt, de csak vékony rétegben és nem mindennaposan, mert amit megtanultam az az, hogy ha sokat vagy sokszor használom nagyon kiszárítja a bőröm és hámlani kezd. Viszonylag nehezen szívja be a bőröm és sokáig látszik/érzem, hogy még mindig "ott" van, ám szeretném hatalmas pozitívumként megemlíteni, hogy  a gyúladást enyhíti, kisebb pattanásokat eltünteti és a sebek gyógyulását nagyban elősegíti. Gyakran ennek köszönhetően előzőm meg egy-egy pattanás kialakulását.

Termékleírás: A Balea Young termékcsalád tagjait speciálisan a fiatal bőr ápolására fejlesztették ki és a fiatalok arcbőrének igényeihez igazították. A Soft+Care arcápolási és -tisztítási termékek bőrbarát összetételüknek köszönhetően mindennapi használatra alkalmasak. A Soft+Clear termékek használatát a mitesszerek és pattanások kialakulására hajlamos kombinált bőr tisztításához, ápolásához javasoljuk, melyek szabályozzák a faggyútermelést, tisztítják a pórusokat és nyugtató hatással vannak a bőrre.
Véleményem: Egy vattakorong segítségével viszem fel az arcomra és szeretném azt hinni, hogy segít valamit, de sajnos semmi változást nem tapasztaltam a használata során. Jelenleg ezzel a termékkel tisztítom mindennaposan az arcom és valóban kitisztítja a pólusokat, de én ennél egy kicsit többet vártam, ugyanakkor nem könyvelem el pénzkidobásnak, mert a pattanások elleni géllel párosítva a mitesszereim eltűnnek és megakadályozzák az újabbak kialakulását. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése